Klientske centrum
Úradné hodiny Klientskeho centra, Matričného úradu a ohlasovni pobytu Mestského úradu Banská Bystrica budú počas vianočných a novoročných sviatkov roku 2021 upravené nasledovne: Vo štvrtok, 23. decembra 2021 od 7,30 hod. – 12,00 hod. a v piatok, 31. decembra 2021 bude zatvorené. Od 3. januára 2022 budú úradné hodiny zabezpečované v obvyklom prevádzkovom čase.
Klientske centrum mestského úradu poskytuje komplexné informácie pre občanov súvisiace s činnosťou mestského úradu. Pracovníci centra Vám poskytnú odborné poradenstvo a všetky potrebné tlačivá, nájdete tu aj podateľňu. Pokladňa v klientskom centre prijíma všetky druhy platieb v prospech Mesta Banská Bystrica. V klientskom centre sa nachádzajú aj odborné pracoviská daní a poplatkov, stavebného úradu a sociálnych vecí. Klientske centrum sa nachádza na prízemí vpravo v budove mestského úradu na ulici Československej armády 26.
Úradné hodiny klientskeho centra
Pondelok | 7:30 – 15:30 hod. |
Utorok | 7:30 – 15:30 hod. |
Streda | 7:30 – 16:00 hod. |
Štvrtok | 7:30 – 15:30 hod. |
Piatok | 7:30 – 15:00 hod. |
Úradné hodiny matriky – matričného úradu
Pondelok | 7:30 – 15:30 hod. |
Utorok | 7:30 – 15:30 hod. |
Streda | 7:30 – 16:00 hod. |
Štvrtok | nestránkový deň |
Piatok | 7:30 – 15:00 hod. |
Kontakty klientskeho centra mestského úradu
Telefóny
Informácie | 048/ 4330 321 |
Informácie | 048/ 4330 322 |
Stavebný úrad (stavebné konania) | 048/ 4330 444 |
Sociálne veci (sociálne služby, poradenstvo) | 048/ 4330 777 |
Miestne dane a poplatky (poradenstvo) | |
Matrika a pobyt |