Agendy

Prihláška k účasti na príležitostnom trhu Vianočné trhy – Podnikateľ

Prihlášky k účasti na príležitostnom trhu mesta Banská Bystrica         

  „Vianočné trhy“

Mesto Banská Bystrica v súlade so zákonom č. 178/1998 Z. z. o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v platnom znení,  Všeobecne záväzným nariadením Mesta Banská Bystrica č. 8/2025 Trhový poriadok príležitostných trhov Mesta Banská Bystrica a v súlade s platnými Zásadami hospodárenia a nakladania s majetkom mesta Banská Bystrica v znení dodatku č. 1, vydáva pre príležitostný trh „Vianočné trhy“

C E N N Í K

Záujemcovia o účasť na príležitostnom trhu:

  1. Vyplnia online prihlášku. Vyplnenie online prihlášky je povinné pre všetkých záujemcov.

    DŇOM 31. 10. 2025 BOLO PRIHLASOVANIE NA  VIANOČNÉ TRHY UKONČENÉ

  2. Vyplnenú online prihlášku je potrebné odoslať, vytlačiť, podpísať a spolu s povinnými prílohami najneskôr v termíne do 30. októbra 2025:
    a) osobne doručiť do podateľne Mestského úradu v Banskej Bystrici, alebo
    b) odoslať elektronicky (s elektronickým podpisom cez formát „asice“) prostredníctvom slovensko.sk       (nie e-mailom), alebo
    c) odoslať poštou na adresu:

Mesto Banská Bystrica

Odbor kultúry, športu a cestovného ruchu

Oddelenie obchodu a služieb

Československej armády 26

974 01  Banská Bystrica

  1. Po prehodnotení doručených prihlášok pošle Mesto vybraným účastníkom v termíne do 06. novembra 2025 návrh NÁJOMNEJ ZMLUVY spolu s Organizačným poriadkom.
  2. Podmienkou k účasti na príležitostnom trhu je v zmysle Všeobecne záväzného nariadenia Mesta Banská Bystrica č. 8/2025 Trhový poriadok príležitostných trhov Mesta Banská Bystrica uzatvorenie Nájomnej zmluvy na prenájom predajnej plochy, resp. predajnej plochy a predajného zariadenia a následné uhradenie nájomného v zmysle uvedenej Nájomnej zmluvy.
  3. Nájomnú zmluvu doručí účastník Mestu v 4 podpísaných vyhotoveniach najneskôr v termíne do 13. novembra 2025. Po podpísaní Nájomnej zmluvy a následnej úhrade nájomného bude účastníkovi v termíne do 26. novembra 2025 poštou zaslané povolenie na predaj výrobkov a poskytovanie služieb a jedno vyhotovenie Nájomnej zmluvy.

 

Bez podpísanej Nájomnej zmluvy a uhradeného nájomného umiestnenie predajcu na príležitostnom trhu nie je možné.

V prípade nejasností, akýchkoľvek zmien a potreby doplnenia informácií po odoslaní prihlášky (napr. neúčasť, čas príchodu a pod.) kontaktujte:

Ing. Ivana Fekiačová, ivana.fekiacova@banskabystrica.sk, +421 48 4330 632

Bc. Jana Šuchová, jana.suchova@banskabystrica.sk, +421 48 4330 623

 

Odbor kultúry, športu a cestovného ruchu

Oddelenie obchodu a služieb MsÚ, október 2025

 

Informácie

Dokumenty, žiadosti a tlačivá

Doručovanie

  • Osobne
  • Poštou
  • Elektronicky cez ÚPVS